Summa sidvisningar

onsdag 29 augusti 2012

Lite till överst

Inatt har jag sovit som en sten och det var UNDERBART! Jag roade mig alldeles nyss med att tömma mobilen på lite bilder så här bjuder jag på dagens (förra veckans händelser)


Blivande Mannen hittade en leksak som han tog hem och lekte med. Sen sådde vi gräs, för det är fint.
Men det är inte bara sånna grejer han fyndar. Han lyckades även dra hem en liten båt....


Ja så det kan gå. Direkt den var hemma så kom vi ju på att vi redan har en båt så den här skönheten får vi helt enkelt sälja. Nåväl.

Jag är med i Buzzador och igår fick jag ett paket från Pantene Pro V som ville att jag skulle testa och rapportera deras produkter.


Ska bli spännande, ska starta redan ikväll då det är dags för tvagning.
Idag är för övrigt en mycket bättre dag och jag förbannar inte längre vårdsamhället i Sverige. Ska faktiskt till min läkare idag klockan tre efter ett massivt stort vredesutbrott i telefonen. Först fanns det inga tider, men direkt man blir lite läskigt rabiat och uppspelt så dyker det magiskt upp en tid. Faschinerande!

Idag till middag ska vi äta kycklingpaj till middag, som Mannen ska kocka. Paj är liksom inte riktigt min bästa matlagningsform, har en tendens att bli.. konstigt.

Igår var även Xo trött!


Så han tog sig minsann en powernap deluxe på vardagsrumsmattan.

Nu kaffe.

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar