Summa sidvisningar

fredag 3 augusti 2012

Lugn helg

Hej,

Det kommer att bli en väldigt lugn helg hemma hos oss. Mannen jobbar natt idag och imorgon och junior kommer ikväll. Så det blir bara jag, junior och Xo hemma. Nicklon tror jag ska på Luleå Kalaset.

Idag har vi varit på Fria Emilia och kollat in fritids, där min stora pojke gör sin första dag på måndag! Inte illa. Annars så har vi testat nya kaffepressen och mumsat skräp. Nu skiner solen och det är stekande hett. Så jag ska gå ut och peta lite bland mina döda blommor.

Ibland känner jag mig så där sjukligt rastlös, det klöser under huden på mig och jag känner för att göra något, vad som helst helt random. Men jag gör sällan något åt de känslorna numera. Det skrämmer mig att jag har börjat sakta men säkert isolera mig från omvärlden. För jag vet exakt hur jag fungerar och om jag sluter mig i min bubbla igen så kommer det vara svårt att få ut mig från den. 

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar