Summa sidvisningar

torsdag 2 augusti 2012

Städ och fix

Idag har varit en sån där bra dag igen (fast kommer dröja länge innan något klår gårdagen!) Jag steg upp...


Oj vilken charmant bild!
Jag hade kokat kaffe och fick först underbart besök av mamma och junior. Sen kom världens bästa städerska hem till oss och nu är huset skinande rent! Nicklon och jag gjorde en deal, om han plockade ut all smutstvätt från sitt rum till tvättmaskinen så skulle jag tvätta all hans tvätt mot att han dammsög källaren och städade sitt eget rum. Sagt och gjort! När vi var där nere och fiffade så passade jag på att pimpa fönstret i duschrummet....


Snyggt va?

Jag har ju glömt att berätta om sommarens lustigaste cigaretter som en av Mannens kollegor lurat mig att börja köpa. Nämligen Vogue!


Fniss! Supertunna och jättelånga. Skojiga vid festligare tillfällen kanske...


Så här såg jag ut inatt när jag såg ljuset! Måste ha tagit detta kort i sömnen så det bjuder jag på. Undrar vad jag drömde som drar fram kameran mitt i natten?

Nu ska jag gå och hänga det sista av Nicklons tvätt, imorgon ska jag vika den i prydliga högar och lägga in på hans rum som jag brukar göra ibland bara för att vara snäll. Och imorgon ska även jag och junior på extra spännande grejer. Nämligen första dagen på fritids! Mammas hjärta har blivit en stor pojke.....


10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar