Summa sidvisningar

torsdag 16 augusti 2012

Bönemöte, fynd och lampor

Hej Bloggen!

I lördags var jag på ett märkligt bönemöte eftersom jag är en sån god religös människa, platsen var hemma hos oss och nattvardsvin (kanske inte riktigt) dracks i gott sällskap. Döm av min förvåning när jag vaknade på söndagen bakfull och rödhårig. Nåväl, det var trevligt ändå!


Något hemsk bild på mig med geggamojja i håret....


Rött blev det! Efter denna färgorgie gav jag mig i måndags ut på stadens gator och torg för att extraknäcka som rödljus och fynda lite. Jag fyndade en ny sänglampa till juniors rum och hittade en liten urgullig sak på blocket som jag ville ha... Idag hämtade jag den lilla grejen....



Mitt alldeles egna lilla släp! Vad jag egentligen behöver det till har jag inte tänkt på så noga, men nu har jag ett när jag behöver det och behöver inte låna ett för att köra saker i. Det är väl i och för sig bara till tippen jag åker, men ibland även till Byggmax.

I övrigt så har jag börjat leva lite sundare och med det även gå ner i vikt så jag börjar se konturerna av mig själv igen i spegeln. Jag har ju varit lite hrmmmm, suddig i kanterna (?) i sommar. Men nu är det under konstruktion att hacka fram mig igen.

Nu ska jag gå ut och klappa mitt släp.

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar