Summa sidvisningar

torsdag 9 augusti 2012

Så kan det vara ibland

Ibland säger en bild mer än tusen ord....


Så!

Annars då? Jo, jag har varit hos frissan idag, toppat håret och köpt antagligen det dyraste hårserumet som Lapland beskådat. Hoppas nu bara att de utför de mirakel jag väntar mig....
Nåväl. När jag ändå var i slösatagen så beställde jag nya köksgardiner och köpte lite grejer på apoteket åt min lilla Xo. Eftersom han tycker om att mumsa bisamråttor så var det dags för avmaskning. Inga problem. (Ni kan vara lugna, jag lägger inte upp nån bild på hans skrovmål)

Suttit i telefonen med fatureringsbolaget vi använder support. Fått ett frispel och kastat både telefonen och en stol i väggen när det inte gick att ladda ner den nya versionen av bokföringsprogrammet. HATAR nu dator där uppe, supporten och Facebook.
Facebook hatar jag för att de idag gav mig nya tidslinjen. Jag vill INTE ha det. Bakåtsträvare som jag är. Så nu surade jag ihop och grävde fram en hederlig bok igen. Jävla Facebook! Och BOKFÖRINGSPROGRAM! SATAN!

Jaja, så illa är det väl inte men det är irriterande och gör mig på dåligt humör. Först blir jag vansinnigt arg och  kan inte kontrollera den ilskan. Kastar saker runt om kring mig, sen blir jag frustrerad, sen fick jag en huvudvärksattack (första den här veckan så det är ju iaf bra)och kräktes, avslutade med att stupa på toa av utmattning, bråkade med sambon, och sen när han for till jobbet skulle jag logga in på Facebook. Då upptäckte jag att jag fått nya tidslinjen. Då blev jag bara ledsen, så fruktansvärt matt  och utsliten.

Imorgon ska jag på ett möte i Luleå med min chef, vi ska prata om mitt framtida återinträde i arbetslivet igen. Med lite tur så hoppas jag att jag klarar av att börja igen. Blev glad när jag hörde att de saknat mig på jobbet. Glad och rörd. Glad och rörd blev jag även när jag läste att min present uppskattades. Känns kul!



Men nu är jag lite ledsen att Sambon åkte till jobbet när det var så trist stämning här hemma, ångrar att jag inte fick kyssa och krama honom hejdå.  Nu kommer jag bara ligga och känna mig ledsen över ett stulet dygn. Värst är väl att jag kanske inte hinner möta honom imorgon eftersom jag har lite grejer att göra och han ska iväg och jobba på eftermiddagen. På förmiddagen sover han efter natten. Jag är en hemsk människa. Förstår inte hur jag står ut med mig själv.
Just nu är jag bara arg och väldigt besviken på migsjälv. Fy Marie vad Du är dum!!!

Kastar mig i säng och hoppas på en bra dag imorgon.

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar