Summa sidvisningar

fredag 10 augusti 2012

En bra dag.

Idag är en mycket bättre dag än igår.
Jag var på möte med min chef och talade om min framtida återgång till arbetet. Jag tror vi båda blev nöjda av mötet. Det är först nu som jag börjat känna mig redo att återgå till den lilla arbetsnarkoman jag är. Men vi har beslutat att låta det ta tid innan jag kommer upp i min vanliga takt. Så det känns toppen.

Jag har hunnit med att även vara på Biltema och införskaffat ett nytt antennuttag till Juniors rum.
Ringt en massa viktiga samtal och pussa på min fina Sambo.Tyvärr så jobbar han ju natt nu fredag lördag så jag får roa mig själv.

Jag har vant mig lite vid nya Facebook så jag är inte lika arg på det längre. Lite men jag vänjer mig fort. När jag kom hem från mötet så sköt jag in två luftgevär och det gick tipp topp så det är jag riktigt glad åt.

Funderar över framtiden och tycker äntligen att det börjat se ljust ut för mig. Det har varit ett par månader i mentalt mörker, men nu börjar jag känna igen mig. Jag får bara mer och mer energi och inspiration för var dag som går. Det är roligt att leva.

Dagens uppdatering blir därför kort; Det går bra nu.


Lägger in en skojig bild på Junior när han trixar sig!

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar