Summa sidvisningar

onsdag 5 september 2012

Ett eget hörn!

Efter månader av misär och tjat så har vi nu äntligen fått fason på garaget! Och jag har skaffat mig ett helt eget hörn!



Xo var tvungen att provsitta min stol! Perfekt!


I lördags var vi till Stefan och blev bjudna på supergod mat och trevligt sällskap! Här på bilden ovan grön ärtsoppa, wasabirullar med lax och vid sidan av detta laxröra. Varmrätten var inte heller pjåskig!


Fläskfilé med potatisgratäng, grekiskt sallad och som kronan på verket Stefans egna hemmagjorda rödvinssås. Mycket bra det med!

En vovve fick jag minsann på foto innan det var dags att börja tänka på refrängen.


En liten söt ulltuss. MEN VI SKA INGEN HA! *mutter*

Här kommer några random bileder på garaget i olika vinklar.



Äsch de där får räcka. Nu till ullegulliga gosesöta bilder.


När jag steg upp så blev jag helt mega rörd!


Titta vad gulligt! Man  blir ju helt nykär!!


Jag i bilen påväg till Stefan. Eftersom jag tydligen är lite dålig på att transportera mig med andra människor på bussar så  fick jag självklart min mamma att skjutsa mig och Rickard till partyt.
 För hemleverens tog vi Mannen s jobbarkollega Johan!


Ta daa! Mästerfotografen hade nog lite innanför västen denna humbla timme.
Nog om det, här kommer lite innerbilder på Doktor Westerlund


Nä nu ska jag tvinga Nicklon att beställa grejer åt mig från nätet!

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar