Summa sidvisningar

tisdag 26 oktober 2010

Så var det gjort

Sådär ja!
Nu kan jag inte längre kalla mig tjugo plus utan har traskat över den stora 30an.


Men jag vet inte, kollade ytterst noga på bilder och jag anser mig inte se en dag äldre ut än 23! På sin höjd!
Mamma hade gjort mega goda smörgåstårtor och skinksnurror (tack underbara mamma för det!) och världens pyssligaste bästa vän hade knåpat ihop ett fin kollage (har inte en blekaste aning om hur det stavas) åt mig!


                       Snyggt va? Jag är verkligen impad av den tid hon lagt ner!


Av Sambon fick jag en digitalkamera så jag kan ägna mig åt mitt intresse att fotografera och förhoppningsvis få bättre bilder än de med min mobiltelefon! Toppen, han har en sån där stor avancerad sak som ser mega asdyr ut så jag törs aldrig använda den (sen fattar jag inte heller hur man gör så bilderna jag tagit med den är bara skit) Men denna lila lätta sak är enkel att förstå och tar kanonfina bilder! Av Mamma, Svägerskan, Broder, Mammas Hajk och kollegan Nettan fick jag en scanner/skrivare som jag velat ha länge så jag kan skriva ut mina eminenta perfekta foton och vem vet, kanske även jag har möjlighet att ta pinsamma bilder och bygga kollage *blinkar*

Partyt på lördagen gästades av många kära vänner och familj! Min söta svägerska kom ända från Luleå för att hedra mig med sitt besök, men vad mera chockande var ett ännu mera långväga besök till min ära! Om inte min kollega från Stockholm! Mamma och hon hade smusslat ihop en plan och hips vips stod kollegan med karl på hallmattan! Min Exmake hedrade även partyt med ett besök och vi hade riktigt kul! Det skrattades en hel del och alla var glada. Söndagen var dock en dag då man (iaf jag) kände att jag levde. Det ömmade i hela kroppen av skratt och tröttheten var ett givet faktum. Men efter att ha spanat på en film, ätit skrovmål så var jag back on track.
Förra torsdagen var jag och Sambon och åkte moppe, det var också roligt, just att få känna att man är 15, 15 år igen *fniss*


Vår brevlåda har pimpats i sommar, ny färg och så har Sambon installerat belysning i det lilla huset. Mycket mysigt! När skymningen faller tänds det i brevlådan och det är ju bara så GULLIGT!
I veckan är det Junior vecka för mig så jag får ha min söta unge att umgås med. Igår var han hos tandläkaren och klarade besiktningen med bravur. Han var duktig och fick nån liten trams leksaksödla som han vårdar ömt.
Sambon sliter på i utbyggnaden av huset och har dragit el och förberett för isoleringssnubben som ska komma i veckan och göra det utrymmet till en varm och gosig plats.
Vi köpte ju tröjor när vi var på Volbeat!

 
Sambons tröja (som jag stjäl vid varje obevakat ögonblick.)


Min tröja (som inte Sambon stjäl) Gjorde dock det stora misstaget att välja en girlshirt och den är sannerligen tajt över mina ehh boooooobs.....Känns som om att pattarna placeras mellan revbenen, men det funkar!

Finns så mycket att uppdatera så jag får helt sonika ta det lite då och då.

Bye bye 4 nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar