Summa sidvisningar

lördag 2 oktober 2010

Nu är jag som skrivet här...

Hej världen gamla läsare som såväl nya.

Då jag igår samtalade med min bästa vän så noterade jag ju att den lilla filuren hade bloggat ett längre tag utan att ens förtälja detta för mig! *kan bara inte vara rättvist* Sen såg jag ju åter igen att hennes blogg var mycket snyggare än min jag hade på Bloggspace, och att hon kunde lägga upp bilder i sin! Den ser så välkomnande och mysig ut att jag kände genast! Sån där vill jag ha!  Så imorse ringde jag upp för att intervjua henne om detta forum. Och sen var det ju bara att hugga in...

Så för Er som inte riktigt vet vem jag är men kanske undrar lite om mig och min bakgrund så länkar jag härmed till min gamla (tråkiga blogg utan bilder) http://thesinnergirl.bloggspace.se/
Så för att kunna rota hejvilt i mitt liv så är det bara att surfa dit!

Nu skall jag avsluta detta första inlägg och helt enkelt njuta av det faktum att jag har hittat hit!!


Den här vackra bilden tog jag i somras med min mobiltelefon på ett ställe som heter Huvön där jag var med min sambo och hans Båt. Båten var självklart inte med och besteg berget, den väntade snällt i vattnet!


Kram på Eder och välkomna mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar