Summa sidvisningar

torsdag 7 oktober 2010

Dagen då han blev en del av vårt hem

När vi röjde ur källaren så fann jag en saknad vän!
Det visade sig vara en nära vän till både mig och Sambon, så vi bestämde oss att han skulle få bli en del av vårt hem. Inte bara för att han är vacker och fin, utan för allt coolt han står för. Han har varit med mig hela livet och jag ser fram emot att få ha honom med mig resten också.


Självklart är det Elvis jag menar! Dessa LP-plattor har jag fått av min älskade mamma och jag är så stolt över dem! Hans musik har alltid funnits med mig och många gånger har jag funnit tröst eller stöd i hans ord.


Fiffig som jag är så "listade" jag ut att jag ville ha Elvis som dekoration på vår vardagsrumsvägg. Så händiga Sambon snickrade ihop lister och nu är han där. Hos oss! Vilken lycka. För Er som tvivlar så säger jag bara "ELVIS LEVER" och ingen kommer kunna ta honom ifrån mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar