Summa sidvisningar

måndag 4 oktober 2010

Kylskåpspoesi

Idag har jag och Sambon ägnat dagen till att äntligen tömma och rensa ur källarförrådet. Detta var roligt på så många sätt att jag knappt kan förklara det med ord! Dels så var det superskönt att kasta bort sånt där skrot man har samlat på sig genom åren och dels var det så underbart kul att finna olika grejer från en avlägsen tid. (Eh, eller inte ALLT för avlägsen, så gammal är jag ju inte!)

Bland annat så hittade vi mina lådor med kylskåpspoesi. Så aftonen var räddad med pusslande och många härliga skratt.


Denna härliga ordkomposition snickrade jag ihop och skrattade glatt.


Även sambon hade humor, om än lite mer fåordig =)


Bästaste vännen var även hon förbi och snickrade ihop en vacker vers, dock anser jag att den var lite väl morbid för att publicera på min blogg, men hon har en grym humor hon. Eller jag ska erkänna, jag är grymt darrhänt ikväll, antagligen efter allt kartonglyftande, eller möjligen träningsvärk, så jag fixar inte att fota så bra.. (Nej alla störiga  människor, jag har ICKET tvångonanerat hela dagen, jag har väl gjort nå annat tokigt) Men underbara Sambon hjälpte mig fota dessa två bilder så Ni får nöja Er med dem. 

Mer foton på mera fynd kommer senare när jag stabiliserat upp darrigheten.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar