Summa sidvisningar

tisdag 19 oktober 2010

En sån kalasdag!

Hej hopp!
Igår så fyllde jag år. 30 år faktiskt.. Men åter igen, jag är max 23 i kroppen och 16 i sinnet...
Dagen började med en morgon (de brukar göra det) då jag fick första paketet av min älskade Sambo! En digitalkamera!!! Perfekt! Jag har alltid velat ha en digitalkamera, men jag har räds dem lite för de är så avancerade. Men eftersom min Sambo är en klok och förstående man så förstod han min beskrivning. "Jag vill att den ska vara liten, lätt och ta svinbra bilder och att man ska kunna hiva in dem i datorn på ett lätt sätt utan en massa knussel krångel och tjafs"

                                                            
                                                                    Kaffe i favvomuggen


Morgon facebook....
Och sen började dagen, av min mamma, min broder, deras respektive och en kollega från fjollträsk fick jag en scanner/skrivare och det är ju perfekt för då kan jag ju skriva ut de perfekta bilderna jag tar! Jag fick en enormt stor garderobsblomma utav nära och kära vänner och sen fick jag gravad lax och fudgekakor av andra nära och kära. Perfekt. Idag har frukosten bestått av kaffe och tårta, nu ska jag smyga fram en fudgekaka ur frysen och smaska i mig den tillsammans med en av mammas kärleksmums.. *bästa med att fylla år är frukosten dagen efter*

Smack och Smask!

Jag återkommer med mer uppdateringar senare, men nu vill jag verkligen frossa!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar