Summa sidvisningar

tisdag 15 maj 2012

Väktarvakt?

Älskade Mannen och jag har hjälpts åt att korta ner altanbordet, så nu ryms vi utan att trängas....


Och i bakgrunden kan vi skåda att Nicklon monterat solmattan på plats! Stekigt.

På fredag ska jag och lämna en massa prover till doktorn. Nu har jag turen att vi kör dubbelbemannat mina två jobbnätter så jag har någon med mig om jag skulle bli dålig eller svimma. Det känns faktiskt jättebra att företaget ställer upp för mig och stöttar mig. För jag vill inte vara sjukskriven.!
Jag har en mycket ambitiös kille med mig som även passar på att gå lära på vad jag gör istället för att bara springa efter mig och vara väktarvakt. (svimvakt? huvudvärksvakt?)
Så det kändes jättebra att jobba i natt. Helt klart en trygghet och jag blev glad över att ha någon som är så kunskapstörstande med mig.
Efter jobbet inatt så har jag faktiskt sovit riktigt bra. Jag har mycket mera ork, den enda jag är orolig över är fredagen. Uj uj uj..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar