Summa sidvisningar

onsdag 2 maj 2012

RetroCam!!!

Nu har jag fått hjälp (av världens bästa Annelie) och äntligen lyckas föra över bilderna från min senaste favvo app till datorn. Appen heter Retrocamera och är hur skojjig som helst!


En urgullig grisGizmo! Prutthund!


Jag som kockar och mixtrar med kamerainställningar...


Älskade Mannen som kanske just i detta ögonblick får en bra ide? Ett ljushuvud!!!


Våra vackra halltapeter, denna gång i svartvitt....

Idag har jag lekt revisor, eller bokförare eller vad fn man nu vill kalla det. Först så deklarerade jag och Mannen, sen stod vi in för det gigantiska projektet att ta tag i företaget papper och bokslut. Så medan han for på jobbet så tog jag ett glas "medicin" och satte mig på kontoret och sorterade, strukturerade och ordnade. Så nu är alla papper i ordning och ikväll när Mannen kommer hem ska vi placera mitt verk i pärmar. Imorgon ska vi till revisorn med alltihop och låta honom ta över.

Det var dagens up to date.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar