Summa sidvisningar

lördag 26 maj 2012

Pang så tog det slut

Förra veckan.
Måndag var jag ju på Sunderby Sjukhus och lät en manick inspektera mitt huvud vad det är som orsakar mina huvudvärksattacker. På kvällen kände jag mig relativt stark ändå och på tisdagen kändes det också okej. Sen somnade jag liksom bara inte nått mer. Spelade ingen roll vad jag försökte med, istället så började jag inte må så bra alls. På onsdagen for jag till läkaren, och ptja, jag kommer inte jobba mer.  Jag får inte. Mannen har även tagit ifrån mig telefonen och gömt den, så jag har nästan ingen kontakt med världen alls.

Om jag ska vara ärlig så har jag inte nån vidare lust att berätta för Er mer här. Det finns några personer som inte har med mitt liv att göra som läser denna blogg flertalet klick per dag och jag har ingen lust eller vilja att dessa personer ska få veta vad som hänt. Istället så håller jag och Mannen oss till filosofin att de som verkligen bryr sig kommer förbi och kollar hur jag mår.
Visst finns det stunder då jag helt enkelt inte orkar med besök och då säger jag det bara.

Imorgon är det mors dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar