Summa sidvisningar

söndag 6 maj 2012

Födelsedagar!

Hej och hallå!

Igår fyllde världens bästa Momme år och idag fyller lilla Nicklon hela 18 år! Eftersom jag och Mannen jobbar dygnet runt nu så har det dessvärre inte hunnits med att baka någon tårta, men jag gjorde mig lustig och beställde hem en födelsedagspizza iaf! Imorgon får jag nog antagligen sota för att jag inte hunnit med att fira dem ordentligt. Så jag får piska Mannen att baka tårta helt enkelt.


Vi tog oss faktiskt en cykeltur till ICA här för ett par dagar sedan.
Det var toppen skönt väder ute, och Mannen är ju så snygg!!!!!! Tänk vilken tur jag har som har världens vackraste kille! Älskar honom så otroligt mycket att orden helt enkelt inte räcker till.

Sen bara hips vips blev det snöstorm, jämmer och elände...


Sikten var ju inte den bästa...
Så jag kan bara hoppas att alla hade vett att hålla nere farten och uppe humöret. Vi på företaget har sommarsulorna på våra bilar på plats. Så det var lite hmm, harkel, intressant att arbeta inatt.

Jag var ju på


tillsammans med Mannen när vi var och fixade med företagspapper och besökte vår revisor. Jag älskar LUSH!!! Jag brukar fantisera om att få bara shoppa loss där, och alla Ni som känner mig, vet att jag är ingen shoppare, alls.
Jag hatar att gå på stan, jag hatar när folk befinner sig i klungor och framförallt så är jag bara en asocial typ. Men för LUSH vågar till och jag mig ut på gator och torg.

Köpte där både shampo och balsam. Jag köper dem för att de luktar så gott, inte för sånt där trams de lurar i en att man ska få tjockt vackert och glansigt hår eller sånt. Bara för att det luktar gott. Efter en tvätt med dessa nya grejor så pälsen ut så här!


Håret är jätteglansigt och inte så där flygit och frissit som min päls kan vara. Så vad attans, nu luktar pälsen gott och har fått lite mer ordning! Undra vad det var mer de sa att det där skulle vara bra för, jag brukar liksom sluta lyssna på försäljningspratet när jag bestämt mig. Pruta gjorde jag oxå så det var inte så där svindyrt, men ärligt så var det nog dyrare än jag skriver. Inget jag kommer unna mig varje månad eller ens varannan, men nått jag kommer se fram emot de månader jag gör det!
 Jag är nämligen lite emot att hålla på och lägga ner en massa pengar på klet och trams man bara tvättar bort. Visst förstår jag tanken med att det är känslan som gör det, men jag gillar inte konceptet. Fullt med fjortisar som kastar ut mamma och pappas pengar på trams de inte ens borde ha råd att lukta på.
Fast i och för sig ser jag hellre att de kastar bort mamma och pappas pengar på LUSH än på andra dumheter....
Nicklon är en mycket klok kille och jag är jättestolt över honom! Han fyllde ju år inatt då mitt under snökaoset, men istället för att gå ut och supa sig onödigt berusad och slösa pengar på krogen så tog han det kloka beslutet att dröja med utgången till nästa helg. Han ansåg att kuta runt i pissväder bara för att bli full inte var hans grej. Mycket mycket klok kille!

Så är det med det!

// Pälsbollen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar