Summa sidvisningar

onsdag 18 april 2012

Känner Ni Batman?

Hallå!

Ibland så är det mycket på mitt jobb. De två senaste nätterna har varit så. Jag har bland annat något som heter beredskapsjour, vilket gör att jag måste svara i telefonen om det ringer. Jag har varit lite dassig (Ni vet så där sjuk fast inte sjuk) ett par dagar.
Jag misstänker att det är Nicklon som har smittat mig.
Nåväl. Inatt när jag kom hem så hade jag sådär jättemegaont i halsen, ungefär som om att jag svalt en stor torr taggtrådsboll. Och trött var jag. Så jag slumrade såklart in och måste ha sovit väldigt hårt.
För när det ringde på morgonkvisten i jourtelefonen, rycker jag åt mig den och skriker BATMAN!
Det heter vare sig jag eller företaget så de från centralen blev helt tysta, då brister jag ut i ett gapskratt följt av en hostattack.
Ja jisses, tur att jag kan bjuda på mig själv.
Det tyckte jag var kopiöst roligt. Nu sitter jag hemma, gode tacksam över ett dygns ledighet och ska försöka kurera mig. Älskade mannen min har åkt för att köpa glass så jag ska bara ligga i soffan och få tycka lite synd om mig.

Harkel, vi hörs....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar