Summa sidvisningar

lördag 7 april 2012

Glad Påsk!

Eftersom vi jobbar påsken så gör jag ändå mitt yttersta för två av mina favoritknasbollar! (Idag/natt var det såklart älskade Sambon och Nicklon som jag överaskade, på måndag blir det den tredje favoritknasbollen som ska få ett litet ägg han med)


Det syns lite dåligt på min lapp, men det står "GLAD PÅSK PÅ ER KNASBOLLAR" 

Ganska fiffigt sätt att visa uppskattning på.

Nu när jag kom hem inatt så upptäckte jag att Xo tryckt i sig en halv skål kvarglömda ostbågar!!! Sen gick han på lådan och jag skojar inte när jag säger (skriver?) att det luktar som att en flodhäst har varit där och bombat!!! Tur att det är älsklingens tur att tömma den. Det får bli hans extra påskpresent *LOL*
En halv skål ostbågar i en så liten katt är väldigt mycket ostbågar. Och genererar i väldigt mycket prutt...

Nu ska jag snart iväg en sväng på jobbet och söka efter en man med en sko. För sånt gör jag.
Imorgon har det blivit en drastisk förändring i schemat. Jag ska egentligen börja klockan 18:30 men på grund av komplikationer på jobbet så börjar jag 15:30 istället. Vilket gör att sömnen blir lite minimal, men det gör inget, för jag har en sån rolig kollega med mig i helgen på dagen.

Glad Påsk vänner!!!

// Pälsbollen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar