Summa sidvisningar

tisdag 24 april 2012

Angry Birds och lasange

Idag har jag ringt mina viktiga samtal. Fort var det gjort. Sen la sonen in ett önskemål om lasange till middag och självklart älskvärd som man är så kockade jag ju på. Två stora formar blev det. Så Mannen har matlåda.


Ena formen innan den var i ugnen...


Andra formen i ugnen. Mums och smask!
Eftersom det bara var jag och sonen hemma så bjöd vi över mommen på middag. Hon kunde självklart inte hålla sig från att ta med sig både surfplattan och sina telefoner. Både hon och sonen sitter som naglade och nöter Angry Birds!


Helt tokigt.

Sonen har en fruktansvärd hosta och feber så efter lite dividerande med mig själv så insåg jag att det blir VAB onsdag torsdagnatt.



På fredag ska jag på rättegång men då har jag turen att mommen kan vara med honom. Så att jag kan koncentrera mig på juridiken. Lördag söndag så gästspelar jag på drömfabriken. känns väldigt nice.
Nu luktar det lasange!
Mot köksbordet!!!!

/ Pälsbollen i ett snorigt samhälle!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar