Summa sidvisningar

tisdag 24 april 2012

-



Klart jag måste lägga upp lite bilder! 
En av de två mysiga stenlyktorna jag kom över för något år sedan i en butik. I den lilla koppen finns en aromolja som är i fast form och luktar Buddah Delight (tror jag det hette) och när man placerar den lilla stenlyktan i närheten av värme så sprider sig doften. *sniffar förnöjt i luften*


En mycket dålig bild som inte riktigt visar hur mysigt det blev efter vi möblerat om, men jag tänkte att det skulle kunna ge en bild ändå på något vis hur mysigt vi har det. Om Ni som varit hemma hos oss och sett soffan tidigare tittar noga så ser Ni att det saknas två sittplatser i soffan. Vi har nämligen tagit bort två delar. De som var trasigast och helt enkelt bara i vägen ändå. Visst soffan blev lite mindre, men det blev mycket mysigare att krypa upp i den tillsammans!!!


Hälsade på Exmaken idag när jag hämtade sonen. Passade på att hålla i Uffe. Det är en mycket tung kisse!!!!


Sjuk har jag varit och då är det alltid lika roligt att bli fotad mitt i feberfrossan! (Humor att jag är likblek) Nåväl nått bra som kom med det är att min fettförbränning har blivit helt knasig och jag rasar för tillfället i vikt helt utan vettig anledning. Men det är ju ett i-landsproblem.....


Vackraste Xo var skeptiskt när vi lyfte ut de förpassade soffdelarna! Men han är ju så gosig!

10-4 Over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar