Summa sidvisningar

måndag 16 april 2012

Fullbokat

Måndag!
Det betyder att vi vandrar in i min jobbvecka, känns alltid lika inspirerande!  På plattan i köket puttrar en kycklinggryta och fyller hela huset med en smaskig doft!


Jag har jobbat ganska mycket extra den senaste tiden och kommer göra det resten av månaden eftersom jag och älsklingen har en plan. (och alla Ni som känner mig vid det här laget kan ju snabbt lista ut att det kan vara vad som helst)

Nu i veckan jobbar jag då som sagt fem nätter. Älsklingen jobbar dubbelskift i veckan och ett extraskift till helgen. Jag har gjort en liten kalkyl och såg då till min förskräckelse att det är först den 25maj som vi är lediga en helg ihop. Så då bjöd älsklingen ut mig på date! Hans dejter är alltid lika roliga, för de är aldrig lika och jag ser fram emot det!


Fick en blomma av mannen min helt plötsligt förra veckan. För att han tycker jag är perfekt och vill leva resten av livet med mig. Blev helt rörd. Älskade honungen!!!!

När jag informerade våran ludna lilla familjemedlem att mamma och pappa kommer jobba mycket i veckan så tog han det med ro.


Japp det ligger faktiskt en katt där mitt i allt ludd!

Älskade lilla junior är lämnad på dagis och nu är det en hel vecka kvar innan jag får pussa på  Junioren!


Måste bara lägga upp en bild på Xo i trädet.


På jakt.....


Bytet!

Mums!!!

Underbart! Nu ska jag gå och inspektera i grytan, smaka lite och sen ägna mig åt lite annat.
Thats it for now!
// Pälsbollen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar