Summa sidvisningar

onsdag 22 december 2010

Lite mysbilder inför julen!

Jag tänkte visa några av mina vackra kreationer!


Börjar med ett GOD JUL till Er mina trogna läsare...


Jag minns för många år sedan, när jag var liten, snäll och beskedlig som vanligt, så visade min mamma mig att man kunde trycka nejlikor i en apelsin och hänga dem i ett snöre, det luktar ju jätte gott och juligt, så jag har följt den traditionen och fortsatt med det!


Juniors idoler stortomtarna fick flytta upp från källaren och ta boning i köket över jul....


I källaren fanns även denna vackra ljusstake när jag köpte huset, och nu har den också fått komma upp i köket och pyntats med fluff å fiff... NICE


Mike väntar tålmodigt på att det ska komma paket under granen, men han får vänta ett par dagar till, sen ska han se att där under dyker det upp grejer.


Jag är ju även väldigt romantisk av mig (förutom snäll, älskvärd och megagullig) så när jag höll på att pyssla med pepparkakorna så gjorde jag ett speciellt hjärta till min underbara Sambo. Så när han kommer hem från jobbet i morgon bitti har han frukostmackor i kylen och mitt handgjorda hjärta att mumsa på så han kan drömma vackra drömmar.

Det var några av de juliga kreationer jag lyckas fiffa med!

// Pälsbollen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar