Summa sidvisningar

fredag 17 december 2010

Granar, träd, frysar och julstök

Tjohopp!
Ryggen har behandlats med omsorg, kärlek, sjukgymnastik och smärtstillande så nu börjar jag sakta men säkert känna mig som en (vanlig???) människa igen!


Så nu kan jag le och vara glad igen!
Julgranen är även den inhandlad och piffad av mig och Sambon...


Den ser kanske inte så ståtlig ut just på bilden men den ger iaf mig en fruktansvärd julkänsla!!! Och med julen kommer snö och städ så därför har Sambon frostat av frysen...


Och trust me, det behövdes! Jag har även varit norrut och arbetat så jag passade på att fota detta vackra träd som jag fann på min arbetsrond..


Så otroligt vackert! Denna natt när jag fotade trädet var det endast ynka 26 minus ute så snön gnistrade framför bilens strålkastare. Ljuvligt!!!

Ska uppdatera mer när jag har tid, men just nu så tyckte jag mig höra att bästa vännen kallar på mig från sin fridsamma boning, en kopp thé hinner jag nog med innan Sambon ska hämtas från julfesten med jobbet.

Kramar på Er och var RÄDD om Er!!!
// Pälsbollen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar