Summa sidvisningar

söndag 7 november 2010

Tända ljus

Igår var det en alla helgona helg (eller det har nog varit det hela helgen). Jag trotsade snöovädret och begav mig till brors grav för att tända tre ljus.


Stod en stund och filosoferade och tänkte, var fullt med folk på kyrkogården så jag kände att jag inte kunde vara riktigt ifred med mina tankar där. Så jag åkte hem, spelade Heart of Steel med Manowar och sände ömma tankar till min älskade bror. Efter att ha låtit mig vara ledsen en stund så kändes det bättre. Att bara få tillåta sig känna sorg, uppleva sorg och veta att det hjälper på något sätt.

På kvällen lagade jag och Sambon gomiddag, fixade lite mera med Juniors garage och idag är det spraylackning och ihopmontage. När garaget är färdigt ska jag fota och visa Er det. Det blev faktiskt ganska tjusigt, även trots det faktum att jag aldrig riktigt får kläm på det där med att klippa och klistra. Guldstjärnor i himlen åt Er som har tålamod med det!

Sambon har oturen att drabbats av en förkylningssväng så jag håller mig på behörigt avstånd. Men jag tror han verkar vara på bättringsvägen nu. Dock sköt vi upp planerna om att börja med väggen i utbyggnaden i helgen. Men det kommer ju en hel vecka som vi kan göra det.

I övrigt känner jag mig lite tom och apatiskt inställd till det mesta just nu, men det är antagligen bara en liten svacka så det går nog över.

Nu ska jag gå och leta upp något annat att göra ett lite tag.

C u later!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar