Summa sidvisningar

tisdag 16 november 2010

Nu blir det bara text

Hej hej omvärlden!

I söndags höll vi kalas för Junior som har fyllt fyra år. Både jag och Sambon hade måttligt med sår i öronen efter en sockertrippad liten varelse med vänner hade fyllt våra huvuden med tjatter. På kvällen var vi som två vandrande zombisar och njöt av att det bara var tyst. Men Junioren var glad och jag tror nog han tycker det var ett lyckat kalas.
Igår var vi ute och täckte båten, det var kallt, svettigt och vi fick i oss en massa friskluft. Med en liten sväng till Luleå lyckades vi inhandla en massa matrial som nu gör att utbyggnaden kan fortsätta jobbas med. Spackel och färg. Idag har jag tömt garderoben som vi ska riva och återvinna i en annan form. Uppe på kontoret kommer vi att göra ett stort linneskåp som är infällt i väggen. Där ska vi förvara sänglinnen och annat som just nu för tillfället ligger i högar (någorlunda uppstrukturerade högar, men ändå). Ska bli skönt att få ordning på kontoret eftersom jag har en stark känsla av att kontoret kommer börja användas betydligt mer än vad de gjort det senaste året....
Sambon jobbar nattvecka så jag försöker få saker och ting gjorda på kvällarna och nätterna så jag inte slammrar och väcker honom i onödan på dagen.

Det här var en snabb uppdatering om läget, jag återkommer med bilder senare i veckan.

Ha det bra vänner, bekanta, och Ni övriga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar