Summa sidvisningar

lördag 22 december 2012

Underbara älskade familj!

Våra foton har kommit!
Jag är så lycklig! Så här kommer några bilder på min vackra fina familj.


Älskade skrotungarna Coola, hårda, roliga, mjuka och busiga!


Vackra familjen ute



Familjen Pälsboll inne. Notera hur glad yngsta är i min famn, det riktigt strålar av bus i hans ögon.


Vacker bild på vackra barn <3


Jag och älskade Mannen i mitt liv. En superfin bild!



Efter en timmes fotande så blir man sig själv igen.....
Vi hade många härliga skratt och det var så lyckat att vi lyckades rodda ihop hela familjen för dessa bilder. Äntligen! Nu ska jag bara fixa lite tavellister och sen blir det att placera upp alla på väggen.

Snart är det jul. Så jag får väl uppdatera Er efter det eller lite när som helst.

10-4 från en mycket glad Pälsboll

1 kommentar:

  1. Snodde från Svalas blogg; "The bond that links your true family is not one of blood, but of respect and joy in each other's life." Klokt skrivet!

    SvaraRadera