Summa sidvisningar

fredag 7 december 2012

Fixa lite.

Så var det dax igen att uppdatera Er om mig, mitt liv och tokigheter.

Jag och Mannen har gjort en tavla till vardagsrummet!


Mycket nöjd blev jag. Sen har jag och Nicklon gjort en dörrkrans


Granen är klädd


Och med granen kom det så klart en del bekymmer. så som Nisses förtjusning i den...


Ja, vad säger man. Nåväl, efter ett tag så nöjde han sig med att spana på den.


Efter att ha rivit ner granen en fyra fem gånger så var båda grabbarna trötta.


Just det, vi klädde ju om hallmöbel oxå!


Nog om det, ikväll ska jag och Mannen på julfest med BEAB, det ska bli roligt.
Jag ser fram emot det mycket. I övrigt försöker jag jaga fatt i en fotograf som ska ta vårt familjefoto som jag önskat mig i julklapp.
Nu ska jag faktiskt göra lit annat.

10-4 det ser ljusare ut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar