Summa sidvisningar

måndag 17 december 2012

Pälsbollens vecka

Vad har jag pysslat med veckan som varit då?
Jo, först så har jag skaffat mig ett nytt sängbord till junior.
Jag fick det av mamma som tänkte kasta det.


Så det målade jag upp och lackade.


Och så här tjusigt blev det. Sen var jag på julbort med jobbet och träffade lite kollegor som jag saknat!


Och självklart har jag även hunnit fotografera lite Random bilder..


Det gigantiska vinglaset på julbordet med jobbet.



Det var jag där på slutet.
Annars kan jag berätta att i lördags så lyckades jag rodda ihop hela familjen på ett familjefoto! En fotograf kom hem till oss och nu väntar vi med spänning på bilderna!

I övrigt så håller jag på att projektera ihop en egen vägg för alla mina söta små barn.


Ja just det, vi har hittat 5ans växel på bästisens volvo. Inte illa, Plus att jag har lyckats göra hennes brevlåda platt när vi skulle hjälpa till att få loss bilen som körd fast. Många goda skratt.

10-4


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar