Summa sidvisningar

måndag 7 januari 2013

Ny soffa!

Tänk att livet kan vara så underbart!
För ett tag sedan så gjorde vi slag i saken och införskaffade en ny soffa! Våran gamla var väldigt gammal och sönderhoppad flera gånger....


Så den rackaren har jag idag kört till tippen och det var så skönt! Så här blev vårt nya vardagsrum!


En klar förbättring måste jag säga! I veckan har jag ett till ganska tufft projekt i vardagsrummet, ska bara se om jag får min vilja igenom. Men först och främst ska jag arbetspröva ett par timmar imorgon och sen hälsa på Jane i Luleå. Jag hoppas det kommer gå bra att arbetspröva och är faktiskt ganska nervös.

Annars så händer det ganska mycket fast inget jag vill skriva om här. Men så kan det vara ibland, jag kan ju inte vika ut hela livet på den här bloggen, det är inte så många som läser men om det är för fel ögon man skriver så kan det bli bittra miner.
Snart ska jag och Mannen åka till hans jobb och ficka den där fruktens bil. Jag har turen att få låna den i veckan eftersom min bil är sjuk och inte går bra alls.

Jag hoppas att den där frukten har tid att komma nån dag i veckan och hjälpa mig lägga in ett golv.

Nu 10-4 från en mycket exalterad Pälsboll

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar