Summa sidvisningar

lördag 1 december 2012

Att ta sig för

Hallå!

Jag är just nu väldigt nöjd. För att jag har gjort något som jag svor på att aldrig mera göra i hela mitt liv för en massa år sedan. Nämligen detta...


Ja! Det stämmer det är jag som syr med symaskin! Vad jag sydde? Jo först såg det ut så här i vårat kök.


Det är alltså några vattenrör i ett hörn. Dem har vi hängt två ljusslingor i.


Färdigt!!! Så måste vi ju ha en närbild på det vackra  tyget.


Och inte gav jag mig där heller för idag har jag sytt dessa till soffan...


Skickligt tycker jag nog! Imorgon ska jag bygga en tavla. Men det får Ni se nästa gång.
Jag har ju även fått ett fint bord av min svärdotter som jag har målat svart...


Snyggt, det är jättelätt och brickorna går att ta av om man vill det. Blev jättenöjd.

Idag har vi haft bilvård och nu är min älskade bil skinande ren. Redo för vintern.



Tjingeling, dax för mig att smurfa vidare.

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar