Summa sidvisningar

lördag 24 november 2012

Lite mera bilder

Jag satt och kikade igenom några bilder som jag nu lyckats överföra från telefonen till min nya fina dator....


Måste veva upp denna bild på den fina datorn jag fick i födelsedagspresent!


Varken jag eller...


......Nisse eller....


...Xo är så förtjusta i tidig morgon. Men vi gör vårt bästa och ibland är vi till och med på glatt humör!


Jag vet inte om jag har skrivit det men jag var ju och köpte mig det nyaste TPt (Trivial Pursuit) när jag fyllde år. Detta trogna frågespel är helt klart en av mina absolut favoritspel. Tyvärr är det lite glest här hemma med villiga motspelare, men ibland lyckas jag få till en spelkväll! Fotot ovan är från när Nettan, jag och Svala tog oss en afton.

Så en julig bild som jag knyckte när jag var hos Mommen och lekte instagram...


NU 10-4

2 kommentarer:

  1. Hello :D
    Goa tröttisbilder på er :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, vi är en stundtals sömnig familj ;)

      Radera