Summa sidvisningar

lördag 29 september 2012

Finansiera en ny soffa?

Hej världen.
Jag ska försöka uppdatera Er lite kvickt. Vi kan börja med mitt stora problem farbror doktorn. Jag hade en läkare som var osympatisk, arrogant och dryg. Han lyssnade inte alls på mig eller min sjukgymnast. Droppen som fick bägaren att rinna över var när jag gick till läkaren för abnorma smärtor i ryggen och puckot säger åt mig att kontakta psyk.
Där och då blev jag vansinnig, vad är det för idioter som finns??? Gjorde som jag alltid gör när jag blir arg, pausar ett tag och tar sedan tag i det. Jag bytte vårdcentral. Dagen efter jag bytt vårdcentral ringde läkaren från den förra upp och frågade mig varför jag bytt. Jag svarade "För att du är värdelös på ditt jobb, ha en trevlig helg" sen la jag på och det känns guld!
Nya läkaren är mycket bättre och till skillnad från den förra så försöker han verkligen få mig frisk och lyssnar till vad jag säger.
Tack vare min underbara sjukgymnast så har jag äntligen börjat ge lite resultat av hennes misshandel. Kroppen reagerar lite konstigt men i det stora hela känns det som att det är rätt väg.


I övrigt har jag börjat sälja av en massa grejer jag inte behöver för att finansiera en ny soffa. Jag är tämligen luspank och det ska man vara som sjukskriven. Men jag försöker göra något åt det. Det går väl lite si och så där... Men jag försker varenda gång jag har lite energi.

I Övrigt har sonen fått en tidig födelsedagspresent av mig, Mannen och storebror Nicklon. En kickbike!



Nisse sköter sig fint och har börjat få sova med mig och Xo på nätterna.


Nu är Mannen på jobbet, Nicklon möblerar sitt rum och jag sitter och gör ingenting. Snart ska jag gå och lägga mig.

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar