Summa sidvisningar

måndag 17 september 2012

En snyltare!

Vi har en tjuv i familjen. Nämligen en som tycker att knyckt mat är bäst eller vatten för den delen. Jag har starka bevis mot honom!


Nämligen Nisse i egen hög person!

Lägger in en grej som fick mig att skratta så jag nästan svimmade...


Så kan det vara när det faller grejer ur arslet.

Övrigt; Idag har jag rensat ur gymmet, jordkällaren och juniors rum så nu är det fint. Tvättat upp all tvätt, bäddat rent och även hunnit med att vika undan tvätt. Ett gott dagsverke. Det sinkas något av att jag har så kopiöst ont i min vänstra hälsena så jag ser verkligen fram emot att gå till sjukgymnasten imorgon.  Inatt har jag knappt kunnat sova för att det värker så jävulskt, men jag hoppas på bättring och att energin finns kvar imorgon för att fixa lite måsten.

På tal om ingenting så fick vi en sjukt billig elräkning idag, jag tror det beror på att vi bytt ut en massa lampor till lågenergi och det gjorde mig riktigt glad.

Nu har jag inte ro att sitta här mera.

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar