Summa sidvisningar

torsdag 24 oktober 2013

20131024

Hej och hallå

Det finns mycket argt jag kan skriva om dagens svenska sjukvård, men jag orkar helt enkelt inte. Sökte hjälp för att jag mådde dåligt. Fick ingen, blev ombedd att ringa en hit en dit, fastna i telefonköer, styra mitt liv efter telefontider och sen höra irriterande pausmusik. Nej tack.

Jag påbörjade istället mitt projekt....


Skåp passar ej in i rummet.
Lösning. Färg och grundfärg. Än så länge har jag bara grundat men jag är nöjd med det idag.


Skåpet kommer att få en annan kulör än vit. Men det lägger jag upp när jag är där.

Kottarna som jag och barnen plockade har jag gjort till exklusiva glitterkottar!!


Och de torkade skivorna grape, lime och citron är klara


Så nu är det bara vänta in vintern och sen göra juldekorationer.


Ja, det räcker för nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar