Summa sidvisningar

onsdag 16 oktober 2013

20131016

I dessa inbrottstider gäller det att skydda sig. De åtgärder jag har vidtagit är övervakningskamera, villalarm samt galler för källarfönstren och krosslarm på samtliga fönster.
Inbrottslarmet var en god investering och vi tilldelar de personer vi betror med personliga koder.

Att det även finns en app där vi kan kontrollera och slå på och av larmet är underbart.

Äntligen känner jag mig trygg med mitt hem. Jag rekommenderar alla som har villa att skaffa ett hemlarm, det är värt pengarna och man får igen dem via villaförsäkringen som sänks.

Igår var jag tvungen att åka från jobbet eftersom jag hade en abnorm värk i nacke axlar och rygg, kylan påverkade min knästatus och gick till omedelbar smärta, så nu vet man vad som väntar i vinter.

Xo kom hem efter att haa varit borta i en och en halv månad så familjen är komplett. Ikväll är det Greys och det ser jag fram emot.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar