Summa sidvisningar

lördag 19 oktober 2013

20131019

Hej och hallå.

Igår blev jag lite äldre än jag var dagen innan. Jag fick en fin parfym av min sambo, en söt lampa av min svärmor ett fint silverfat med peppar, doftljus, badsalt, godis och sand av min bästa vän.

Det är väl aldrig roligt att fylla år numera men något jag tycks göra ändå och inte kunna styra över. Jag var hemma från jobbet för jag har så ofantligt ont i nacke och axlar, för att gnälla lite mera kan jag även meddela att kylan påverkar mitt knä å ett icke behagligt sätt. Så i tisdags for jag hem från jobbet på grund av värk, jag sov från tisdag till i stort sett fredag.
Jag har fortfarande jätteont men har dessvärre inte råd eller tid att vara sjukskriven.
Vi var tvungna att köpa nya vinterdäck till BMWn och där försvann 3800kr, sedan var vi tvungna att köpa motorvärmare (ännu ej inkopplad och jag vill inte tänka på vad den kostnaden landar på). Förutom detta så har vi badrummet på markplan som kommer dra iväg i pengar. Så jag har faktiskt inte ens råd att tänka på att vara sjukskriven.
Jag är sönderstressad över ekonomin, sönderstressad över arbetsbelastningen med hemmet (jag har numera gett upp att vi ska hjälpas åt och slutat tjata så därför ligger allt det på mig) sönderstressad över att jag är fet, sönderstressad över att jag har ont (skyller jag på att jag är fet) och jag orkar snart inte längre.
Jag försöker vara en god mamma, sambo, dotter, vän, bonusmamma, kollega och medarbetare, men jag orkar inte länge till. Den där känslan av att jag bara vill lägga mig ner och dö kommer krypande fram i raketfart.

Dagens ord: Usch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar