Summa sidvisningar

söndag 18 augusti 2013

Nyfödingar

Igårkväll/eftermiddag så föddes fyra stycken Ulliga vänner hos Elsa.


Här är tre av dem på bild.


Och här är den lille killen (eller tjejen) som mitt hjärta bankar mest för. Om det blir så att jag lyckas övertala min sambo om att sonen ska få ett marsvin i fördelsedagspresent så kommer det bli denna.

Nog om marsvin.
Jag har renoverat upp en pall åt min mamma.


Den blev jättefin tycker jag. Sen fick jag hjälp av min bästa vän att sy nya köksgardiner som omgående hängdes upp...


Känns som ett nytt kök!
Tack och bock och tack igen.

Idag har jag varit och hämtat en byrå till sonens nya rum som jag ska renovera upp. Jag fick den för 100kronor och det enda som behövs är lim, och färg så kommer han sedan kunna ha sina kläder på sitt rum.

Imorgon påbörjas min hundvecka på jobbet. Jag jobbar måndag, tisdag, ledig onsdag, torsdag, sen jobb fredag, lördag och söndag. Så det är väl därför jag passar på att hinna med saker nu när jag är ledig.

Ska dammsuga övervåningen och fixa lite ikväll.

Sonen ska få sova hos min vän, egentligen ska han vara hos sin far ikväll, men hans fars sambo har njursten och ligger på sjukhuset och jag ville inte att de skulle känna sig stressade hem. Så återigen med hjälp av min bästa vän så lyckades vi lösa det.

Nu dags att ta tag i saker och ting.

Tack för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar