Summa sidvisningar

torsdag 22 augusti 2013

Hemmafix!

I tisdags när jag arbetade så visade det sig senare att mitt tolvtimmarspass skulle förvandlas till ett artontimmarspass. Detta på grund av att en kollega var på bb och skulle bli pappa. Nåväl, det blev klirr på kompsaldot.

Sen har jag ju pysslat hemma!


Fyndade mig en svart byrå som var i behov av färg och lim. Sen flyttade jag byrån från vardagsrummet...


Upp till sonens rum. När jag ändå var i detta taget så passade jag på att sortera ut urvuxna kläder och skicka dem vidare. Så nu är jag en sån där präktig mamma som vet exakt vad han har och vad han behöver.

Den svarta byrån har nu torkat och blivit placerad i vårt vardagsrum. Just i detta nu är vi och beställer glasskivor till vardagsrum och byrå så det blir lite finess på det hela.

I förrgår kom Xo hem efter att haa varit borta i fyra dygn..


Och självklart kan jag inte hålla mig från att skämma bort dem lite extra sånna gånger. Det serverades därför ost, kyckling, kräftstjärtar och räkor.

Sen har jag idag varit och pussat på de mycket söta bebisarna!!!


Mys!!!

Och jag passade på att åka förbi min mamma och lämna blommor och blomjord. Väl där så installerade jag dropbox åt henne så att hon kunde lät och automatiskt föra över bilder från telefon till dator.
Där hann jag även med att pussa lite på min söta unge...


Och än är inte dagen slut! Det ligger på mannens lott att laga middag idag och det kommer bli spännande att se vad han kockar för något kulinariskt.

Jag har även hunnit posta en present till min "brors" blivade fru som jag tror hon kommer uppskatta.

Nu ska jag ägna resten av dagen till lite dammsugning och tvätt. Sen blir det en myskväll i soffan med min fina karl!

10-4 Pälsbollen i sitt esse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar