Summa sidvisningar

torsdag 22 augusti 2013

Dagen i bilder!

Jag har gjort ett fotoryck hemma.


Sonens rum bild 1


Sonens rum bild två. Här ser Ni hans klädbyrå på plats.

Vårt nya kontor...


Här ska bara skrivaren installeras och ha sitt bo, eftersom både jag och mannen surfar nere i vardagsrummet.


Andra sidan av kontoret.

Efter att vi installerat byrån jag renoverat i vardagsrummet så for vi och införskaffade en vacker spegel..


Dagens kap. 300 riksdaler på Dollarstore.

Och här mina vänner kommer slutresultatet!


Så nöjd!

En close up...


Sisådär ja!

Nu dags att varva ner, äta middag (Ni vet den där kulinariska som jag hoppades min man skulle laga? Det blev gårdagens uppvärmda rester istället) och förbereda mig mentalt inför arbets helgen.

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar