Summa sidvisningar

torsdag 31 januari 2013

Lite bilder

Jag måste ju faktiskt lägga in en bild på Håkan som hjälpte mig lägga in det nya golvet i pojkens rum!


Håkan hade även med sig en golvklippmanick, så det behövdes inte såga nånting, det är smart!


Vi har fått en ny fetingtv till sovrummet av min snälla mamma!


Jag har fått börja jobba 25% och det är ju toppen!


Underbart! Har saknat min arbetspyjamas. Så det går åt rätt håll. Igår var jag med Nisse till vetrinären och kastrerade, vaccinerade och tatuerade honom. Så innan det besöket var ett bad behövligt.


Han är bara så söt när han är blöt!

Jag och Patrik for förra lördagen och tatuerade oss!


Jag blev supernöjd med min tatuering som jag för övrigt blev bjuden på av Patrik! Tackar och bockar allra ödmjukast...


Det är alltså latin och betyder rakt översatt Domstolen känner Rätten. Men i folkmun blir Domstolen Rätten och Rätten Lagen så det blir Rätten Känner Lagen i folkmun. En fras som jag funnit tröst i flera gånger i mitt jobb och alltid haft med mig på baksidan av mitt leg om jag behöver de orden. Så nu kan jag med glädje tappa lappen med de tröstande orden för jag har dem med mig alltid.


I övrigt så har jag och Lars-Viking tagit helg idag och är lediga till på måndag. Det känns bra. Så nu ska jag inte sitta här och kludda utan gå och göra någon nytta.

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar