Summa sidvisningar

onsdag 9 januari 2013

Ett inredningsil

Hej vänner!!!

Igår så steg jag upp 04:45 och for till jobbet där jag spenderade tre timmar. Efter det for jag till kontoret och pratade med min chef, kändes toppen att få börja arbetspröva!! Vad jag har längtat. Efter det for jag till fina Jane och fick naglarna fixade och även ett perfekt läge att prata och umgås. Sen fick jag ett inrednigsil och åkte till Storheden, köpte tapeter och vävlim. Sen hem och då blev det så här...


Först såg det ut så här....


Sen så här och slutligen


Så här!
En fondvägg var född. Mycket snyggt och mycket stolt är jag. Kanske är det så att jag nog har öga för detta.

Idag så har jag fyllt morgonen med lite gardinupphängning, strykning och tvätt. Jag ska fortsätta i samma anda och göra ett ryck i resten av huset.

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar