Summa sidvisningar

torsdag 3 april 2014

Mycket

Om jag ska vara ärlig så har jag faktiskt ingen vidare idé alls om vad jag ska uppdatera Er om, så vi tar det lite random. Hittade en pianopall i Råneå...


Och vår toalett på marklplan är nu åter i drift!


Som Ni ser så återstår lite småfix, men den är i drift! Helt underbart!
Det kommer att underlätta jättemycket för mig då jag om ca 1-2 månader kommer att lämna över allt ansvar för  hemmet, matplanering, handling, tvätt etc till min sambo. Detta för att jag själv inte kommer vara i drift då. Jag oroar mig en hel del för den operationen och är som vanligt rädd. Sen att det åter blir en sommar på kryckor känns inte bra alls. Med lite tur och med lite envishet så kommer jag innan det är dags att ha hunnit med allt det jag tänkt ta tid på mig.
Funderingarna kring det här är många och jobbiga. Förhoppningsvis så kommer det underlätta för värken i knät och jag kommer i det stora hela börja må bättre.
Är livrädd för att gå upp i vikt nu när det går så bra med viktminskningen. Har nästan tagit 20 kg sedan årets början och jag kämpar på än. Eftersom det varit mycket jobb så har jag tagit tillfällerna till längre ronder och mera motion.

Xo är borta sedan alla hjärtans dag och jag börjar lära mig leva med insikten om att han inte kommer att komma tillbaka.

På min fritid har jag planlagt ganska mycket vila och det är skönt. Jag har även hunnit med att reparera min  dator som varit trasig.

Jag skulle vilja ha fler timmar på dygnet, jag skulle vilja ha mer bra ideér.

Jag arbetar på det. Jag ser fram emot sommaren eller i alla fall den där tiden på våren då man kan börja göra saker ute. För ute har jag många bra ideér.

Det har varit så otroligt mycket den senaste tiden så jag sitter fast just nu, jag vet inte riktigt vad jag kan skriva och vad jag borde hålla för migsjälv. Jag får återkomma om det.

// Pälsbollen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar