Summa sidvisningar

torsdag 16 januari 2014

En vecka till

Hej hej världen!

Jag var till Stockholm, fullföljde min utbildning, spikade provet och fick tre säten för migsjälv på planet hem...


Och när jag kom ner till Stockholm så hade firman fixat mig ett toppenfint hotellrum med dubbelsäng!


Mysigt! Första kvällen nöjde jag mig med att titta ut genom fönstret på staden...


Andra kvällen hälsade jag på Andreas, Jenny och urgulliga Vilde! Tyvärr upptäckte jag nu att jag glömde ta foton på dem :( När jag skulle gå tillbaka till hotellet så irrade jag runt litegrann, gick lite fel och fick därför en härlig timmes promenad i regnet.... Enligt vetskap så tar sträckan egentligen 7 minuter, men det ordnade jag ju med 53 extra minuter liksom.....


Så där ser man ut efter en promenad i regnet.
Kvällen därpå träffade jag finaste sötaste Nettan (tyvärr upprepade jag här mitt misstag och glömde fota)
Dagen efter det var det prov och juridik och sedan med taxi till Arlanda.
Sen kom jag hem och nu är jag här. Min fina man har ju självklart städat huset (denna gång helt sant) och fixat medans jag varit borta. Sötaste sonen kom igår och då myste vi ikapp


Han snarkar rätt gulligt den där lilla pysen, fast jag antar att det mest troligt kommer driva någon framtida flickvän till vansinne.


KORV-INGVARS!!!
Vilken humor. Och på tal om humor så är detta ett alldeles riktigt kvitto...


Megahumor.

Ja, då var det det här med vikten då... Eftersom det varit en hel del stress där borta i huvudstaden så har det gått bra. Idag när jag klev på vågen så stod det 114.9kg så det går faktiskt neråt! Lyckliga jag. Rökningen är asolut inga problem och jag har inget sug alls. Det jag har märkt är dock att jag fryser rätt mycket nu. Men det går väl över. Hejja mig liksom. Jag återkommer om en vecka med rapport och uppdateringar. Nu ska jag ringa hem min gulliga unge, veva på Netflix och se en film med den lilla krabaten.

10-4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar