Summa sidvisningar

torsdag 29 mars 2012

Att växa upp och lära sig

Jag tycker det är väldigt tråkigt när jag ser människor som inte har normalt hyfs och respekt för andra.  Om man inte lär sig ödmjukhet så kommer man stå väldigt ensam den dagen man behöver stöd. I ungdomen får man lära sig vara tacksam och framför allt ödmjuk. Har man inte lärt sig det så väntar en väldigt hård skola i livet. Man kan inte lösa allt med att gapa och skrika och kasta hot omkring sig.
Nåväl, det är ju inte mitt bekymmer egentligen men jag tycker det är rent ut sagt sorgligt.

Med det sagt så kan vi gå vidare till roligare saker. Vi har beställt Nicklons födelsedagspresent och väntar med spänning på att det ska anlända. Han fick bland annat grejer av mamma från gymgrossisten för en större summa cash. Vad han får av oss håller vi hemligt ett tag till.

Jag har fått en dator av Nicklon som min älskade Rickard ska fixa upp så att jag kan surfa och blogga från den istället. För vi har kommit överens om att jag har all rätt i världen om att blogga om VAD jag vill, den som tar åt sig har enbart sig själv att skylla. Så länge inget namn är direkt utskrivet så kan ingen göra nånting åt det.
Jag tycker om att blogga, skriva på twitter och surfa på mina sidor. Det kommer jag fortsätta med. Så sluta läsa om det inte passar.
Jag har roligt och är glad, det är det viktigaste. Vad just Du känner, tänker och engagerar Dig i bryr jag mig inte i.

Nu ska jag iväg och jobba, tusen gånger gladare idag!

Många kramar till Er mina vänner, det är tur att vi finns för varandra och tillsammans lär oss ordet ödmjukhet. Jag är stolt över Er och tackar allra ödmjukast för alla de fina kondolenser jag fått.

Till Er övriga; Tänk innan Ni skriker och sluta manipulera och skapa intriger. Titta på en såpa istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar