Summa sidvisningar

måndag 16 december 2013

Bilder

Nu är det dags för det där jag har lovat Er nämligen bilder!!!

Vi var utomlands till Gran Canaria där vi träffade vår vän Toni.


Innan vi kunde åka så byte jag och min bästaste vän vänskapsband. Det kändes toppen och inte ett dugg barnsligt, jag hade på mig mitt hela resan och berättade gärna för den som ville höra vad det stod för.


Vi på Kallax


Toni och Rickard


Jag gick på salong. Asbilligt, klippte, färgade håret, fick ansiktsmask och sminkning 470kr!!!!


Solen tog bra, 39 grader varmt på dagen och 25 grader varmt på natten.


Vi passade även på att förlova oss, det är helt enkelt dags efter fem år tillsammans. Vårt datum 20131117.


Promenad till Amadores


En av de vackraste bilderna jag någonsin tagit.


En dag uppe på berget


Vi hyrde bil för en dag och såg....


...berg....

Sen var vi på mcklubb



Ja som Ni ser så roade vi oss ganska bra!


Dessa hittade vi på apoteket och bara var tvugna att köpa. Skrattar än när jag ser dem....


Så sjukt osmickrande bild på fläskberget Marie. Får ångest bara jag ser eländet *ryser*


Var bara tvungen att testa hennatatuering.....


Jag och Toni, han jobbar som Elvisimitatör och gör det väldigt bra!


På flygplatsen så delade jag en cola med Ricardo.


Borta bra men hemma bäst.

Här hemma har jag sett den sötaste tomten med den vackraste Lucian.



Sådär! Nu har jag skrivit detta inlägg två gånger, det har tagit mig en timme för nån har lagt in uturrent på min dator och det bara försstör den!!!!!!! GAH!!!!

Ids inte skriva mer.

/ Pälsbollen

Jo just det, God Jävla Jul på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar