Summa sidvisningar

torsdag 16 februari 2012

Oj oj oj då!

Älskade kära läsare, det har hänt en hel del sedan jag sist skrev.

Just nu är jag hos min mamma och leker med junior för hon är på möte. Han sover här eftersom jag jobbar natt. Inatt är det sista natten innan helgens ledighet. I tisdags vaknade lilla junior tidigt på morgonen av att han kräktes, jag var livrädd att han var supersjuk, men det gick över efter ett dygn.

Jag och min älskade sambo har varit utomlands i två veckor, på Gran Canaria, där har vi haft det riktigt riktigt bra måste jag säga! Jag ska lägga upp bilder när jag kommer hem imorgon så ni får se. Bland annat så var vi och såg en kille som heter Toni Segurra som är Elvisimitatör, och han gör det bra! Om man inte tittar på honom utan bara lyssnar så är det skrämmande likt!!!!! (Och både jag och sambon är petiga med våran Elvis)


Oj, nu kallar jobbtelefonen på mig för lite rådgivning, återkommer med mera uppdatering senare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar