Summa sidvisningar

fredag 29 april 2011

Kloka ord!

"Det kommer en tid i livet när man måste släppa allt de meningslösa drama och de människor som skapar dem och omge Dig med människor som får Dig att skratta så hårt att Du glömmer det dåliga och fokusera enbart på det goda.

När allt kommer omkring är livet för kort för att vara allt annat än lycklig."



Mycket klokt sagt/skrivet!
Jag håller med till fullo, jag är lycklig över så otroligt mycket;
Jag har; 
en underbar Sambo
en underbar son
mega gulliga bonusbarn
en fantastisk bästis/fru
en toppen mamma 
en snäll lillebror
och fantastiska kollegor på mitt arbete
ett jätteroligt jobb
ett mysigt och stort hus


....och det är säkert massa massa mer som jag glömt, men jag ville bara med detta inlägg säga att jag är fantastiskt lycklig över mitt liv! Detta är en hyllning till alla Er som finns för mig och förgyller min vardag på så många sätt.  <3 till Er allihopa!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar